Veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet bij, stuur ons dan een mail naar info@go-out.nl
Hoe maak ik een gratis account aan?
Dat kan op 2 manieren.
-
Links op het scherm, onder de knop ‘login’ klik je op ‘Account aanmaken’, daar kun je gegevens invullen, en je kunt daar aangeven wat andere deelnemers van jou kunnen zien. Standaard staat alles op uit.
-
Meld je aan voor een activiteit, vul daar je gegevens in. Dan krijg je een mail met je inloggegevens voor een volgende keer. In het geval dat je al bij ons bekend bent krijg je een foutmelding. Dan kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Weet je die niet meer, klik dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’ en je krijgt dan binnen een paar minuten een mail met een nieuw wachtwoord.
-
En als verwijderd wilt worden van de site, kun je een mailtje sturen naar verwijderen@go-out.nl
Kan ik carpoolen? Je kunt zien wie er nog me mee gaan bij elk uitje, je ziet de voornaam, de afstand hemelsbreed die de deelnemer bij jou vandaan woont, en het pijltje is de kompasrichting. Zo kun je inschatten of je met hen kunt carpoolen. Door ze een privé bericht te sturen via de site. Werkt alleen als je bent ingelogt.
Wie kan mijn persoonlijke gegevens zien?
Alleen jij ziet je eigen gegevens. Bij activiteiten zien ingelogde gebruikers alleen je voornaam en hoever je hemelsbreed bij je vandaan wonen. En kunnen doorklikken naar jou profiel, daar kun jij aangeven wat zichtbaar is voor andere deelnemers. En standaard staat alles op onzichtbaar. Ook deelnemers uit jouw "kennissenkring" kunnen dat zien. Je kennissenkring bestaat uit alle deelnemers met wie je ooit samen een activiteit hebt gedaan.
Privacy Statement
Welke gegevens bewaart Go-out! van jou?
Als je inlogt op de site, kun je bij 'Mijn account' zien welke gegevens we van jou bij ons bekend zijn. Daar ontbreekt alleen je rekeningnummer en vanaf wanneer je lid bent. En bij 'Betalingsoverzicht' staan de activiteiten waaraan je hebt deelgenomen en wanneer je hebt betaald. Verder houden we geen gegevens van je bij. De gegevens die we hebben, geven we niet door aan derden met als enige uitzondering dat de organisator van een activiteit jouw naam, email en mobiele nummer krijgt.
Hoe plaats ik een profiel foto?
Bij 'Mijn account' kun je een foto plaatsen. Let op het werkt alleen met .JPG afbeeldingen. Mocht het je niet lukken mail dan de foto naar foto@go-out.nl en dan plaatsen wij het voor je.
Kan ik een deelname annuleren?
Per activiteit is op de pagina "Mijn agenda" een datum aangegeven in de kolom "afmelden tot". Tot deze datum kun je heel eenvoudig afmelden door op de knop "afmelden" te klikken.
-
Heb je toestemming gegeven voor automatische incasso, dan heb je ook nog niet betaalt. Incasso is altijd pas na de ‘afmelden tot’ datum.
-
Als je per iDeal hebt betaald, dan hou je het volledige bedrag tegoed voor andere activiteiten. Je kunt altijd zien wat je tegoed is bij ‘Betalingsoverzicht’, als je niet het hele bedrag tegoed wil voor een volgende keer, kan je ook vragen of we het terug storten. In dat geval betaal je € 10,- voor bank en administratie kosten.
Afmelden na deze datum kan onder voorbehoud door een mailtje te sturen naar info@go-out.nl. De open plek wordt op de site geplaatst, en de deelnemers op de reservelijst worden benaderd. Als er een vervanger gevonden wordt, hou je het volledige bedrag tegoed voor een volgende keer. Dit wordt automatisch verrekend met je volgende activiteit(en). Jij kunt zelf ook zoeken naar een vervanger. Mocht het echt niet lukken om een vervanger te vinden dan ben je het gehele bedrag verschuldigd. De kans om een vervanger te vinden is uiteraard groter hoe verder van tevoren je meldt dat je niet kunt deelnemen.
Krijg ik mijn geld terug als een uitje niet doorgaat?
Wanneer een activiteit door de organisator wordt afgelast, krijg je natuurlijk je geld terug, tenzij het verrekend kan worden met een volgende activiteit.
Hoe organiseer ik zelf een uitje?
Weet jij iets leuks, waar je andere ook aan mee wil laten doen, kun je zelf een op de site plaatsen. En voor overleg van je idee mag je ons altijd en mailen of bellen. Zodra je het op de site wilt plaatsen vind je hier een uitleg hoe in te vullen.
Moet ik lid worden om mee te kunnen doen?
Nee is niet verplicht. Je krijgt bij de meeste uitjes wel korting als je lid bent.
Kan ik mijn lidmaatschap onderbreken?
Er zijn verschillende mogelijkheden:
-
Tijdelijk onderbreken. In 'Mijn account' staat een knop "pauzeren". Hier kun je lidmaatschap tijdelijk stopzetten voor een periode tussen de 1 en 6 maanden, daarna hoor je er automatisch weer bij.
-
Voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat je opzegt en na onbepaalde tijd weer lid wordt. De automatische incasso stopt dan per direct. Kijk wel even op de pagina "Mijn agenda" of daar nog activiteiten staan. De betaling daarvan gaat wel door.
-
Per iDeal betaald lidmaatschap stopt het automatisch zodra de maanden waarvoor je betaald heb om zijn.
Kosten van het lidmaatschap
Voor het lidmaatschap zijn er 4 opties
-
€ 2.- per maand, voor als je zelf activiteiten organiseert. De € 2,- gaat in zodra je zelf een activiteit organiseert, en blijft dan 6 maanden, daarna wordt het weer € 9,95.
-
€ 9.95 per maand, bij automatische incasso, is altijd per direct opzegbaar.
-
€ 12.50 per maand, als je voor 3 maanden betaald met iDeal.
-
€ 10,- per maand, als je voor 1 jaar betaald met iDeal. met Geld terug garantie: wanneer je dit jaarabonnement neemt, bieden wij je de mogelijkheid om (zonder opgaaf van reden) binnen twee maanden je lidmaatschap weer op te zeggen. In dat geval krijg je het volledige bedrag (€ 120.-) weer teruggestort op je rekening.
Waarom die 2 cijfers in mijn gebruikersnaam?
Dat zijn de eerste 2 cijfers van je postcode, zo kun je van iedereen zien waar ze vandaag komen en behoud je privacy. overzicht postcode's
Wanneer betaal ik?
Bij automatische incasso wordt het lidmaatschap in het begin van de maand geïncasseerd. Het bedrag van de activiteit(en) wordt geïncasseerd na de datum in de kolom "afmelden tot" bij de activiteit.
Wie gaan nog mee met een activiteit? Bij elke activiteit kun je zien wie er nog me mee gaan. Sommigen hebben ervoor gekozen om een foto bij hun profiel te plaatsen (via ‘Mijn Account“), handig om elkaar te herkennen.
Mag ik een introducé meenemen?
Je introducé is van harte welkom. Hij of zij kan zich gewoon aanmelden op de site en meedoen.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Je kunt wijzigen op de pagina ‘Mijn account’ onder het kopje "Jouw Wachtwoord".
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief? Log eerst in op de site, dan kun je bij 'Mijn account' het vinkje bij nieuwsbrief uitzetten.
Wie zijn de leden van Go-out!
De leden van Go-out! zijn actieve en boeiende mensen die hun vrije tijd zo leuk mogelijk willen invullen.
Wat is de meest voorkomende leeftijd? Dat hangt een beetje van de activiteit af. De meeste deelnemers zijn tussen de 45 en 55, daarna onder de 45 en daarna boven de 55.
Wie is aansprakelijk tijdens een activiteit?
Go-out! aanvaardt geen aansprakelijkheid voor diefstal, verlies of beschadiging van goederen van derden. Dit geldt ook voor ongevallen of verwondingen van personen tijdens of ten gevolge van een activiteit. Wij raden iedereen aan een doorlopende reisverzekering te nemen die ook de uitjes met een verhoogd risico dekken.
Wat zijn de rechten van Go-out!?
Go-out! heeft het recht om zonder opgave van reden deelnemers te weigeren en activiteiten van leden te weigeren.
Website Heb je (technische) vragen, opmerkingen, suggesties of ben je op de website iets tegen gekomen wat niet (goed) werkt? Laat het ons dan weten. We geven je dan zo snel mogelijk een reactie en verhelpen het probleem zo snel mogelijk. Je kunt ons mailen via: online@go-out.nl.